miercuri, 23 martie 2011

Pantofi super la preturi super!!!

Ca orice fata pasionata de moda, stil, bun gust si nou, am cautat peste tot imbracamintea perfecta dar mai ales INCALTAMINTEA PERFECTA. Da, sunt pasionata de incaltaminte si imi place aproape orice model de Louboutin dar pentru ca imi este aproape imposibil sa pun mana pe o pereche, am facut ce am putut eu mai bine: am cautat un inlocuitor care sa fie si in ton cu tendintele si pe gustul meu dar si accesibil. Nu zic foarte ieftin, zic accesibil pentru ca ceea ce am gasit si vreau sa va arat si voua  este la pretul universal de 150 lei.
Saptamana asta voi incepe sa adaug perechi de pantofi pe blog care pot fi comandate la acest pret si astept de la voi sa comadati cu incredere daca va plac! Sunt modele foarte interesante si sunt sigura ca veti dori sa comandat cel putin o pereche! Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu